oglummehmedim yaa benimde ilk bebegimde normal doğum yaptim benden dolayı geçmişti idrar yolu enfeksiyonu yoğun bakımda yatmıştı 10 gün şimdi yine hamileyim ve hala enfeksiyon var bende yine geçecek diye korkuyorum da o yuzden sezeryan olmak istiyorum geçmez diye de o yüzden sormuştum