36+4 şu sıralar çok yorgunum. Hep uzanmak, iş yapmamak istiyorum 😅 21 Ağustosa gün verdi doktorumuz. Ara ara kaygılı olsam da heyecanlıyım. Halıları verdim yıkamaya, bir de evi temizleteceğim ama hangi gün iyi olur bilemedim. Hastane çantam hazır, sadece emzik/biberon vs yıkayacağım o kadar. Genel anlamda iyiyim ☺️