Şimdi 38 . Haftanın içindeyiz bebek 2850 sizce doğurma çalışmalarına başlayayım mi başlamıyim mi valla çok sıcak bir an önce çıksa diyorum ama daha sancı fln yok ne yapsam da sürece girse kızım da bir hafta sürmüştü önce 2 cm acilma beş gün sonra da doğum olmuştu bu biraz ağırdan alıyor gibi 😃