Kızlar 13+3 teyim 13 e kadr sadece sabah kısardım öğlene kdr falan da bulantıyla geçer akşam rahat ederdim tabi prilam kullanarak her neyse 3 gün önce başlayan ani ve şiddetli kusmalarım oldu su bile içemez oldum 10 dkda bir kusuyorm doktorum sadece kusmayı önleyici ilaçkar ve serum yazarak gönderiyor güçlü bir kaç bulantı ilacıyla duruyorum şimdi buna rağmen şiddetli bulantılarım oluyor bunun sebebi nedir herhngi bir hastalık falan mı yoksa normal mi aranızda yaşayan yada duyan var mı paikolojimi bozdu gerçekten