hanımlar, haftaya doktorum normal doğum düşünüyorsan gel çatın için vajinal muayene yapalım dedi ama ben çatı muayenesinden o kadar çekiniyorum ki ve canım da o kadar çok sıkkın ki bu yüzden acaba sezeryan mı olsam diye düşünüyorum sırf bu yüzden yani. çok saçma bu düşüncem biliyorum ama buna engel olamıyorum :(