Demir-annesi34 Kızlar 33+3 haftalık hamileyim erken doğum riskim var enfeksiyondan dolayı üç gündür sırtımda çok kötü bir ağrı var bugün karnımda da adet olacakmış gibi bir ağrı var ve bebeğim hareket etmiyor bir şey olmuş olabilir mi 😭
lovecanim Demir-annesi34 bi türk kahvesi ic sene canım bebekler türk kahvesinde hemen hareketlenirler. Benimde öyle olmuştu içtim uzandım 20 dk. sonra halaya başladı benimki 😅
Xname Ne zamandır hareket etmiyor tatlı birşey yiyin biraz dürtün hala hareket etmiyorsa gidin acilen
Demir-annesi34 Xname dürttüm normlade sabahları asla yerinde durup uyutmaz beni bugün sağ tarafımda toplanmış hareket yok
Demir-annesi34 Xname @Blueberry0 @defnezumram @xbebegimx @denizom @dilaraRecep @lovecanim @runkli0606 @Ebru-29 @Sermec27 @Babyakca2891 @Elifeski22 Kızlar hepinizden Allah razı olsun çok sağolun yorumlarınız ve tavsiyeleriniz için ilk gebeliğim en ufak şeyde bir şey oldu diye evhamlanıyorum ağlamaya başlıyorum çok şükür hareketlerini hissetmeye başladım belimin ağrısı da biraz daha iyi pazartesi gününe randevu aldım hepinize çok teşekkür ederim iyiki varsınız 🌸
Demir-annesi34 defnezumram biraz bekliyim dedim hareket yoksa gidicem belimde de çok kötü bir ağrı var acaba doğum olabilir mi
runkli0606 defnezumram sıcak bir duş al tatlı bir letler te yada vişne suyu iç karnını tut sağa sola salla sonrada sessiz bir yerde hareketsiz yat 1 saat hala yoksa hemen hastaneye git
xbebegimx Demir-annesi34 acilden geldim az once aynilarini yasadim ama bebegim hareketliydi bnim Susuz kalmissin dedi doktor serum yapti kasilma gecti sukur benim de adet sancim oluyordu nstde cikmadi ama nst baglaninca hic olmuyor eve gelince yine ayni agrilar basliyor
defnezumram Demir-annesi34 valla canım herşey olabilir bebek hareketlerine bi bak dediğim gibi doktora git herkess kendi tecrübelerini yazıyor burda hiçbirimiz bilemeyiz
xbebegimx Demir-annesi34 bna da az demisti persembe gunu bugun iyi dedi ama bebegin suyu degil sanirim cnm bol su ic dedi cnku sicakta yeterli gelmiyomus ictigimiz su
Demir-annesi34 dilaraRecep biraz bekliyim dedim işte belim çok kötü ağrıyor doğum olur diye korkuyorum
runkli0606 Demir-annesi34 karnını biraz sert salla dürtükle korkma bi zarar gelmez doktorlarda zaman zaman yapıyor öyle
Ebru-29 Demir-annesi34 1 saat geçmiş hiç bir şey yapmamışsin yapıcam diyorsun hala. Hemen doktora git bence.Anlamiyorum hem endişe edip hem öylece beklemenizi