123456_ valla daha dogurmadim ama biz butun asilarini ikisine de eksiksiz yaptiriyoruz. Losemiden tutun kuduza ic dis parazitlere karmalara kadar. Bazilari ic dis yeterli diyip digerlerini yaptirmiyor. Sonucta canli hayvan kaliteli saglikli yasamak onlarin da hakki diye dusunduk. Simdi cocuk olcak inanin icimde tuyden yana en ufak bir suphe yok cunku kaliteli mama veriyiruz,gunluk sularini hazir sudan porselen kapta koyuyoruz, kumlari gunluk temizleniyor bence kedilerim benden temiz. Benim tek endisem cocukta kedi alerjisi olmasin yeter. Cunku kedilerimi cok seviyorum. Asilari olmasin ev kedisi evde olur, bazilari dio disari da cikiyo iceri de giriyor g3ziyor diyolar, olmaz oyle . Hayvan bakiyosa kişi titiz olmalı. 3ay kaldi doguma ,kedilerimin tepkisini merak ediyorum simdiden