Merhaba bayanlar. Sağlık ocağında verdiğim tahlil sonucu doktor idrarda protein kaçağı olduğunu söyledi kendi doktoruma görüştüm ve ilaç verdi ve sorun olmadığını söyledi. Ben şuan 9 haftalık gebeyim böyle birsey yaşayan olduysa ve paylaşırsanız çok mutlu olurum . Bu konuda tedirginim ilk çocuk olduğu içinde korkuyorum.