Peraninannesisena aynı durumdan bende şikayetçiydim denemediğim kalmadı ne bingo ne vernel ne dalin ıslakken sorun yok kuruduktan sonra koku kalmıyordu.geçen gün eşim marketteydi aradım yumsatıcı istedim markayıda söylememe ragmen istediğimi bulamamış kafasına göre perosun sarı rengini almış,neye göre seçtin aralarından dedim en güzel rengi buydu sarı üstü çicekli dedi🤣🤣 perosa karşı bi önyargım vardı ama yıkadıktan sonra kokusu bi harika çıktı çamaşırlar kurusa dahi o koku uzerlerinde parfüm gibi kaldı kiyafetler falan okadar güzel kokuyorki.bence bi deneyin derim