Carteryasemin Normal de Batıkentte muayene görüyorum ama doktorum algomed Hastanesi’nde doğum yaptıracak sezeryan nasip olursa bilgisi tecrübesi olan var mı Algomed Hastanesi’nde
symag Carteryasemin bende ona gidiyordum sonra altinkozaya Ersin beye gitmeye başladım. 6.700 demişti bize oda
Carteryasemin symag ersin bey çok başarılı gerçekten benim eşim erkek olduğu için göndermedi bende çok istedim şuan ki doktorumdan da memnunum Allah var siz neden bıraktınız Aylin hanımı
symag Carteryasemin bana detaylı ultrasona git dedi şehir hastanesine oraya muayene oldum yeşil alan açtı sonra randevu alamadım. Ersin bey detaylı bakıyormuş onu önerdiler. Bir kere gidince devam ettim. Aylin hanımdan memnundum yoksa. Ama Ersin beyde iyi.