Hnd3535 alpmomm_ ben doktorda ilk usg ye girdim o dediyse ona göre takip ettim. 10 haftalık olunca son adetimle aynı haftayı yakaladı. Şuan 16haftalık oldum adetimle aynı oldu
Omerkazim alpmomm_ son adet tarihinin ilk gununden hesaplaniyor cnm.ben 25 nisanda adet olmustum. 26 sinda tedaviye baslamistim adetin 2 ci gunu.yani. 25 nisandan hesaplandi
Ebru_20 alpmomm_ son adet tarihine göre hesaplaniyor canım mesela benim 23 Aralık son adet tarihim 12 ocakta transfer oldum 21 ocakta 5 haftalık hamile idim şimdi 32 haftalık olduk
Sevimli-tosbikk alpmomm_ merhabalar benimde 24temmuzda transferim gerçekleşti doktorlara göre son adet tarihini baz alıyorlar benim pozitif çıktı değerlerim 4haftalık hamile görünüyorum son adet tarihine bakıyorlar genelde
Sevimli-tosbikk alpmomm_ ilk 8 gün yaptır dedi doktorum ağrım çoktu 71çıktı 10.gün 102 çıktı 12.gün yani cuma yaptırdım 245 çıktı
alpmomm_ Sevimli-tosbikk bana çift embriyo yüklendi 9. Gün 51 11 gün 59 13. Gün 137 çıktı tek embriyo tutundugunu söyledi doktorum pazartesi tekrarlancak
Sevimli-tosbikk alpmomm_ banada çift embriyo transferi oldu ama suan henüz belli değil tek mi çift mi tuttuğu 10 gün sonra kese görmek için gideceğim doktoruma
alpmomm_ Sevimli-tosbikk doktorum bana 1 hafta sonra keseyi görebilirsiniz dedi hangi doktorda tedavi gördünüz