Mrvdgclközele gitmeyi her anne ister daha rahat ilgi alaka ama malesef öyle bir imkanım yok ☺️ Eşimin kuzenide Tuzla Devlete gitmişti daha yeni Doğum yaptı o önerdi baya iyi ilgileniyor doktorlar falan diye. Ben zaten çekingen biriyim doktora soru bile soramıyorum. Geçen kontrolde sizin verdiğiniz hap midemi bulandırıyor dedim hiç bi şey demedi kapıyı açıp kapatan hastalar falan doktor onlara söyleniyor vs çekiniyor insan senide tersler diye