Bana kalsa ben yaptırmiycaktım ama bebeğin suyu biraz fazla doktor her ihtimale karşı yapalım dedi yaptım bişi de çıkmadı zor oldu yani aç kalmak kan vermek o içeceği içmek sende açlık tokluk testi verebilirsin şeker istemiyosan sen bilirsin yine de ama bebeğe o kadar şeker yüklemek bana kalsaydı yapmazdım