Cansun_133 1 veya 2 farketmiyor sadece randevuyu o şekilde alıyoruz sırayla grup halinde alıyorlar randevu saatine göre değil sabah erkenden gidersen daha iyi olur, randevu saatine göre hareket etmiyorlar çünkü, sabah 7 gibi gidersen kayıt sırası alırsın sonra içeri almaya başlıyorlar