roenna Kızlar 15 haftalık gebeyim. Çarşamba günü uçuşumuz var. Bir de 20. Haftada geri uçuşumuz var. Bu haftalarda doktordan herhangi bir rapor almama gerek var mı? Havalimanında bir sorun çıkmaz değil mi?
gamzecgr roenna 28. Haftayı dolduranlardan uçuş izin belgesi isteniyor sizin bi rapor almanıza gerek yok 🌸
Aslan10 roenna ben bindim canım doktoruma da sordum 28 e kadar rahat olabilirisn dedi sıkıntın yoksa çıkabilirsin ben rahatça geldim