Çikılata kistim var çok minik, yeni öğrendim 🥺 3 aydır çatlatma iğnesiz femara kullanıyorum. Bu ay son kullanmamdı. 2 sinde olmam gerekiyordu ama olmadı. Tek belirti olarak sayabileceğim 29 unda başlayıp bu güne kadar çok ciddi göğüs ağrısı. Ağrı sızlama hepsi bir arada. Uçlarıda acıyor ve uöları çok belirgin. Hiç bu kadar belirgin görmemiştim. Kasıklarımda yumurtlamadan beri çok nadir sağ sol batmalar oluyor. Bunun haricinde uyku vs yok. 3 gün gecikti ama olmadı. Nomalde hiç gecikmem. 1 buçuk senedir olmadığı için test yapmaya korkuyorum. Benim gibi başka belirti yaşamadan gebeliğini öğreneb var mı