Merhaba arkadaşlar,
Aramızda, mesleği inşaat mühendisliği olan kişiler varsa bir sorum olacak?
Betonarme binaların yaklaşık olarak ömrü ne kadardır?
2000 ve 2005 arası inşa edilmiş evleri satın almak sakıncalı mıdır? Deprem ve dayanıklılık konusu kafa karıştırıyor.
Teşekkür ederim.