Oznurkocuk Adapte34 Sultanbeyli de doğum yapmadım ama ağrım var diye acile gittim daha koridorun başında alttan muaneyi kabul etmezsen gidebilirsin dediler resmen kovdular bir daha da acilin e adım atmadım
Kubra-ulas Adapte34 sezarysn olacaksanız kesinlikle Zeynep kamili öneririm. Bende 40 gün önce sezarysn oldum. Dikişlerimi çok iyi yaptılar üçüncü gün ayağa kalktım. Ama normal doğumsa başka hastane tercih edin.
gamzeminaaa Adapte34 1yıl önce Zeynep kamil hastanesinde doğum yaptım ayrıca Perinataloji hastasıydım. Şiddetle tavsiye ederim çok memnun kaldım. Dikiş yapıştırma tarzı oluyor çok memnundum.
Adapte34 Oznurkocuk ben kontrole gittim iki hastaneye de hiç acile hamilelik için gitmedim ama muamele kötü olmuş
Oznurkocuk İkinci gebeliğiniz mi Zeynep kamil Yakacık birde Ümraniye’yi doğum yönünden tavsiye ediyorlar
4228 İki hastanede kötünün kötüsü diyebilirim Zeynep kamil hastanesinde travmalarım yüzünden psikoterapi aldım, Allah kurtarsın ama mümkünse özel hastaneye git devlet hastanesinde pişman olursun.
Adapte34 4228 özel hastane fiyatları uçmuş ilk gebeliğimde hep özeldeydim doğumda özelde oldu ama şuan ateş pahası etrafımdakiler de bu iki hastaneyi övüp duruyo
bebeklerimveben_ 4228 o kadar sana katılıyorum ki 2 bebeğimi de özel de doğurdum rabbime binlerce kez şükürler olsun hele çok iyi falan diyolar ya ben çok şaşırıyorum bende mi sıkıntı var diyorum
Elifkodalogluuu Adapte34 eğer ulaşım problemin yoksa özel Okmeydanı hastanesi tavsiye ederim ben orda takipteyim şuanda normal doğum 8 bin sezaryen 10 bin diye biliyorum Dr hakkı Gürkan tavsye ederim
Adapte34 Kubra-ulas lazer dikiş yapmıyorlar mıııııı 😢 normal dikiş mi 😔 benim lazer olmuştu daha önceki ama
Adapte34 Hdemir1618 hayır ama uzak kalır Sultanbeyli de oturuyoruz yakın olsun istiyorum ama kendimi de kasaba teslim etmek istemiyorum daha önce lazer yapıldı ameliyat yerim bu sefer dikiş olsun istemiyorum
Hdemir1618 Adapte34 ben Zeynep kamile de gittim göztepe yede gittim içlerinde şuan en iyiisi ümraniye devlet . Zeynep kamilde 3 farklı doktordan aldım randevu memnun kalmadm