Selam kızlar 37+6yım bugün çatı muayenesi oldum doktorum uyarı verdiğini söyledi 2-3 cm açıklığın var dedi. Ama nstde çok sancım çıkmadığı için eve yolladı akşama da doğum olabilir birkaç güne de olabilir dedi şuanda sancım ya da ağrım yok sizce doğum ne zaman olur