ilaydakaya-21 Kızlar merhaba ben smdi bebek bezi almak istiyorum ama 1 beden yeni doğan var 2 beden yenidogan var 3 beden yenidogan var bunlr nedir kusura bakmayın bilgim yok
CemrePektas ilaydakaya-21 kiloları yazar üstünde. Mesela 1 bedenden 100 120 adetli 1 paket. 2 bedenden 200 adetli 1 paket felan aldım ben. 3 bedenden de 4 paket aldım. Sonrası Allah büyük 😂
ilaydakaya-21 CemrePektas 🤣kafam karıştı benmde bi tane yazıyor midi paket biri mini paket biri normal paket o yüzden sorim dedim gerçekten Allah yardımcımız olsn 😂😂
ilaydakaya-21 Esrafatih01 ewt bende carrefourdan aldm bugün 40 li 81 e düşmüştü yenidogan artk iyimi aldm bilmiyorm 😅 kafam karıştı sadece ins dogru almisimdr midi mini normal fln yazıyor da
Esrafatih01 ilaydakaya-21 valla bende bir şey yazıyor mu bilmiyorum😆nasıl bezlicegimi düşündüm hiç bebek bezlemedim de hayatımda 😆😆😆