Peraninannesisena selam anneler arkadaşlarımın tavsiyesi ile doktorundan omega istedim ama kanıtlanmış bir faydasi olmadığını sadece e büyük bir pazar olduğunu bunun yerine balık hememi söyledi siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz kararsız kaldım
Esrafatih01 Peraninannesisena ilk zamanlar kullanıyordum sonra bıraktım bende. Kuruyemiş felan da yiyebilirsiniz onlarda da OMEGA var haftada bir defa da balık öneriyorlar
Aysee1123 Peraninannesisena Benim doktorum verdi sadece omega kullandırıyor başka birşey kullanmıyorum bende ne kan nede demir ilacı. Her doktor farklı yönlendiriyor yani. 3 aydan sonra kullanmaya başladım şuan 6,5 aylığım devam ediyoruz omegaya. Balık seven tüketen biriyim ama sıkılıyorum düzenli yemiyorum
Pnrpnr_ Peraninannesisena hamilelik süresince balıktan aşırı ama aşırı tiksindim. Öncesinde çok severdim. Şimdi kokusuna bile tahammül edemiyorum. Omega kullaniyorum ben faydası olduğunu düşünüyorum içerisinde 12 vitaminle birlikte tek kapsül şeklinde.