Kızlar yaklaşık 12 haftalık hamileyim olur olmadık yerde sürekli tansiyonum düşüyor terliyorum ayakta duramıyorum ne yemek ne temizlik nasıl aşacağım bunu ya aile hekimi normal diyor ama anlayamadım allahtan yaz tatili de evdeyim çalışmıyorum yaşayan var mı bu durumu hani açlıktan falan da değil yemekten sonra da oluyor