Esssssnnuurrr Merhaba kızlar evde bu testten vardı yaptım ve silik çıktı fakat bu testin yanıltıcı özelliğini burada çok duydum bu test ile hamile olduğunu öğrenen var mı?
mavi_anne23 Esssssnnuurrr iki defâ üst üste denedım pozitif ama kan verdim çıkmadı beni yanılttı bu marka test🤷🏻♀️
Mlkglmzsnl Esssssnnuurrr bu markanın toplam 5 testini yaptım 3 ü ilk bir iki dakikada pozitif sonuç verdi hem de çok silik değildi. Kan verdim beta 0.1 kesinlikle bir daha almamaya yemin ettim 😄
Bebegim3444 Esssssnnuurrr aylar oncesinden yaptım silik cift çıktı kan verdim negatif. Snrasinda evde bulunuyordu yine yaptım cift çıktı inanmadım attım ama kanda pozitif çıktı. Cok dusuk değerde bile yanı 2 3 lerde bile pozitif gösteriyormuş. En garantisi kan vermek.
Aybarssmom_ Ben erken gebelik testini almıştım silik çizgi çıkmıştı doğru sonuç verdi bende 16 haftalık hamileyim şuan
Esssssnnuurrr Aybarssmom_ ben geçen ay da iki kere denedim çıktı bariz belliydi silik çizgi sonra adet oldum çok üzülmüştüm
Esssssnnuurrr mavi_anne23 ya bana geçen ay olmuştu yani peki neden böyle yapıyor bu test cidden çok az silik çıktığında insanlar hamile olduğunu öğreniyor
mavi_anne23 Esssssnnuurrr bu marka hep böyle galiba başka markaları deneyin bence. Ben o testten sonra bi’daha kaset test yapmadım adetim gecikince sağlık ocağında kan verdim
Esssssnnuurrr Bebegim3444 bende geçen ay kan verdim negatifti bu ay bir silik çıktı gene ama bekleyeyim adetim 8 Ağustos