Nildrmz ilk doğumumda epidural aldım sancı sürecimde.. açılma 4 cm olunca belimden katater takıldı, ordan ağrı kesici verildi.. açılmam tamamlanınca ağrı kesici vermeyi bıraktı doktorum, ıkınma hissi gelince doğumhaneye alındım.. Doğum sırasında sancım vardı biraz ama ikinci doğumumda epiduralsiz sancı çekince o ağrının sancı olmadığını anladım 😂😂 ben epidurali tavsiye ederim, en azından dinleniyorsunuz Doğuma kadar..