12457 Merhaba kızlar bebeğim 11 günlük malum havalar sıcak bebeğimin yanağında işçilikler çıkmış geçmesi için her gün düşmüş aldırmalıyım ve hergün duş aldırsam acaba hasta olur mu diye düşünüyorum ne yapmalıyım
Zumra_elif61 12457 yok be nie olsun saten sıcaktan isilik oluyor göbeğinde problem yoksa kanama galan aldır bişey olmaz
rumeyshaan 12457 22 gunluk bebegim var benim de normalde 2 gunde bir dus aldiriyorim ama her gun aldirsam yeridir havalar cideen cok sicak bir de her gun dus aldiracaksak eger sampuan kullanmamamiz gerektigini okumustum
Serap-asel 12457 neden hasta olsun kı soğuk suyla yaptrmayacaksın kı tedırgın olma tıka sonra bı güzel kurula gıydır bu sıcaklarda hiç bsy olmaz
Asel-2023 Ay en sevdiğim yikadikca da güzelleşiyor lar ya çok canım çekti 🥰🤣 10 hafta kaldı ins Rabbim herkese nasip etsin yıkayın uykuları düzene biniyor iki evladım var hala çok çok yikarim
adatuna 12457 yaz kış zaten bildiğim yeni doğanları sürekli yıkıyorlar. Bu havada bebeğiniz hasta olmaz ki. Zaten bebeğinizin bulunması gereken sıcaklık 22 derece felan ve şuan heryer bu derecenin çok üstünde. Çok evham yapmayın
Hunilininbirii 12457 her gün duş aldırabilirsiniz bişey olmaz isilik içinde hakiki gül suyu sürün pamukla
Gunes17 12457 benimde bebeğim yenidogan hrgun banyo ettiriyorum havalar aşırı sıcak yaptirmadigim zaman kızarıyor hemen isilik döküyor
cauuv1 Bebegim suan 49 günlük ama göbek bagı düştügünden beri sıcaklardan bunalmasın diye her gün duş aldırıyorum hiç isilik de olmadı. Hala çok terliyor evin içi 35 derece her gün duş aldırmak dısında bir de altını ıslak mendille silmek yerine soguk suyla yıkıyorum nasıl ferahlıyor ve daha güzel uyuyor. Hiçbisey olmaz onlar da bizim gibi terliyor malesef
12457 cauuv1 tek başıma olduğum için hergün yıkayınca sanki hasta olurmuş gibi düşünüyordum ama banyo edince de rahatlıyor hergün aldırcam bundan sonra
adatuna 12457 yurt dışında mont bile giydirmeden büyütüyorlar hiçbiri de hasta olmuyor :) benim de ilk çocuğum hiç düşünmüyorum soğukmuş hastalıkmış boşverin
Busraakay_26 12457 göbek bağı düştğyse ve sorun yoksa aldır hem rahatlıyorlar ama 2-3 günde bir şampuanla ki cildi kurumasın