Esindoruk öyle tabi zor olmaz mı tek şans kanama olmadı hamileyken ve doktorum gerçekten işinin ehliydi. Ekibi de öyle. Çok şükür sağ salim çıktık ama şimdi yine hamileyim korunurken kaldım. Yenileme riski olduğu için sıkı takipliyim, yine aynı doktoruma gideceğim Allah nasip ederse