Minikkush9496 Kızlar adetime 3 gün var dün test yaptım aşırı silik çıktı kan verdim 6,53 çıktı şimdi yine erken gebelik testi yaptım yine silik çıktı içime kurt düştü acaba kimyasalmı? Belirtimde yok sadece karında şişlik ve adet sancısı var ara-sıra o kadar
tamamdanolmuss Minikkush9496 henüz çok yeni olduğu içindir. 2 günde bir 2 kat artması gerekiyor beta değerinizin. Adet gününüz geçsin öyle kan verin bence daha sağlıklı olur
Hshfhfnn Minikkush9496 benimkide daha adetime 3 gün vardı yaptım silik çıkmıştı akşam gitimde gebelik var ama beta değerin düşük dedi bı kaç gün sonra gitimde tam beli olmuştu bide daha belirti hisetmemeniz normal şimdiden bulantı olmuyor 6 haftalarda bulantılar her şey başlar korkmayın
Minikkush9496 Ucankus Testlerim bu canım ama bu gün yaptığım gittikce koyulaşmak yerine silikleşmiş galiba
Lunacim Minikkush9496 değeriniz çok düşük olduğu için yükselmiş olsa da hala silik çıkması normal bence 🌸 2 3 gün sonra tekrar yapsanız aradaki fark daha net görünebilir
Minikkush9496 Lunacim hayali çizgi şeklinde öğrendim canım Ama şimdi galiba o hayali çizgide kayb olmuş
Lunacim Minikkush9496 şuan test için erken olabilir çünkü benim de adetten 3 gün önce çıkmamıştı 1 gün önce ise çok silik çıkmıştı 🌸 Sizdende silik çizgi görünüyor umarım Allah gönlünüze göre verir 🤲🏻 bence 2 gün sonra tekrar yapın daha net anlaşılır ☺️
Meryeminannesi20 Minikkush9496 adetiniz bi hafta geçtikten sonra test yapsanız bukadar stres yaşamazsınız üç gün var adetime yazmışssınız daha geçikme bile yok büyük ihtimal gebesiniz düzenli artış olduktan sonra rakamın az olması önemli değil.
Lunacim zeynsya sizde de silik çizgi görünüyor 🌸 2 gün sonra testi tekrar yapın daha net sonuç alırsınız inşallah ☺️
Minikkush9496 Lunacim teşekkür ederim canım inşallah bakalım yarın yine kan vericem 6,53 dün çıkmıştı yarına artık en az 12 falan olması lazım o zaman
Lunacim Minikkush9496 2 günde en az %60 artış olması isteniyor ama ilk zamanlar daha çabuk yükseliyor tabi ☺️ Benim adetten 1 gün önceki testim de bu şekildeydi
Minikkush9496 Lunacim benim ilk gebeliğim 4 yıl önce boş gebelikti 1 yıl sonra kızımı ovulyasyon testiyle öğrendim adete 2 gün kala erken gebelik testinde silik çıkmıştı kanda 257 çıktı adet günü ama bu bu kadar düşük olması korkuttu
Lunacim Minikkush9496 geç döllenmedir belki içinizi ferah tutun inşallah sağlıklı bi şekilde ilerler 🤲🏻
Meryeminannesi20 Minikkush9496 değeri ikiyle öğrenen var önemli olan düzenli artış varmı siz ona bakın düşük değer olması önemli bi etken değil şuani