Az önce bağıra bağıra ağladım dayanamıyorum artık diye. Sonra da bebeğe haksızlık ediyormuşum hissi geliyor ama ayrılıcam resmen ikiye. Otursam kalkamıyorum ayakta uzun süre duramıyorum adım atamıyorum evde kimse olmasa tuvalete gidemicem resmen çok kötüyüm bu aralar :(