Cevaplarınız için çok teşekkürler arkadaşlar benim bu 2. Hamileliğim aslında ilkinde kızıma park beşik aldım en başta hemde yani 6 sene önce memnunda kaldım eskiyene kadar kullandık şimdide ahşap olanı almak içimde kaldı bide yine ebebekte gördüm bi park beşik oda çok hoşuma gitti bi sorayım dedim öyle