Gamze-gmz mihrisu squat hurma ananas adacayi… Youtube da videolar var ebe serap sagir mesela izleyebilirsinis egzersizlerj var
Birprensesannesi2525 mihrisu bende 40+3 hala gelen giden yok pazartesi suni ile başlatacak doktor çok gerginim yapmadığım şey kalmadı
Gamzebildikkk Benim 38+4 hiçbirbelirti yok kanala girmedi dönüp duruyor bende korkuyorum gelmeyecek diye Hayırlısı ile sağlıklı bir şekilde gelsinler inşallah 😢
Mire 38+6 bende de tık yok ne sancı ne ağrı ne kanala yerleşti gelmek bilmiyorlar hurma yiyorum yürüyüş yapıyorum her şeyi deniyorum demek ki vakti zamanı var 5 gün önce 51 cm 3600dü kilosu da artıyor endişeleniyorum artık ne yapıcaz bilmiyorum
Gamze-gmz Mire ben ilk bebegimde 40 oldum muayenem vardi ne sancı cikti nst de bişey. gecesime Nisanim geldi arkasına sancım başladı sabaha doğum yaptım
Mire Gamze-gmz işte bazıları iri bebek zor doğuyor felan diyor hep korkuttular evladımızı sağlıkla kucağımıza alalım da ☺️ hissediyorum çok az kaldı içimizde kalıcak hali yok zaten 🥰