Yagmurella4165 Kızlar bu ay 2 inci gebelik düşünüyordum adetim 2 gün gecti bugün 3 gün hiçbir adet belirtim de yok ama erken gebelik testi yaptim negatif cıktı bunu yaşayan varmi beklemelimiyim birazdaha
Birhayalimvr Yagmurella4165 benimde 4 gün gecikti canim ama kasik ağrım vardi bu derece 5. Gun adet oldum aşırı üzüldüm ama nabalim nasip kismet
Yagmurella4165 Anlamadigim şu bol akıntım var belim ve kasıklarım ariyor ara sıra ama adet olmadım testimde negatif cıktı acaba geç döllenme mi yaşıyorum bilemedim
1234-i Yagmurella4165 aynı durumdayım 3 Ağustosta olmam gerekiyordu ama olmadım dün kan verdim negatif çıktı. Kasık ağrım arada bir oluyor belim çok ağrıyor göğüslerim büyüdü ağrıyor ne yapacağım bilmiyorum çok kötüyüm
Yagmurella4165 1234-i evet benimde 3 ogustos bende aynı durumdayim seninle pazartesiye kadar bekleyelim olmazsak evde test yapalım birbirimize haber verelim çok heyecanlı 🙂