Sibelsamet_64 bende normal doğum yaptım canım kendi sancımla oldu suni sancı almadım nasıl bişey bilmiyorum o yüzden , kesi atıldı 3-4 tane dikişim oldu dikiş esnasında iğne vurulup uyuşturuluyor
Epidural almadım doktor yapalım istersen dedi ama ben istemedim sancımı çekmek istedim kişinin tercihine kalmış bişey
Doğumdan sonraki rahatlama hissi o kadar müthişki inşallah çok güzel doğumun olur 🥰