Ucankus Kızlar dün kasıklarımda kramplar vardı sanki adet olmuşum gibi beyaz akıntım gelmişti. Daha sorma kesildi Acaba bu yerleşme olduğunu mu gösterir adetime 1 hafta var çatlamadan sonra 9. Gün bugün
mombarbie_ Ucankus 9.gun testim negatifti 10.gun pozitif oldu aynı şekilde bende de sancılar vardi 10 haftalik gebeyim hala arada oluyor
Kivircik01 Benimde vardı dün yumurtlamadan 11. Gün sonraydı erken gebelik testi yaptım çıkmadı en sağlıklısı beklemek zor ama diğer türlü varsa da üstüne gittikçe demoralize oluyoruz
Ucankus mombarbie_ ya gerçekten mi canım ya inşallah bende de vardır dün test yapmıştım hatırlarsan atmıştım buraya da dün yani o zaman ağrım vardı 1 saat gibi hafif kramplar sonra tuvalrte gittim beyaz akıntı gelmişti iç çamaşırıma ondan sonra test yaptım öyle çıktı 🥹
Ucankus mombarbie_ canım ben sancı oldu hemen ardından test yaptım acaba o yüzden çıkmamış olabilir mi
Ucankus ilkheyecanim96 benimde bat aynı canım test yaptım dün çok aşırı silik çıktı bilmiyorum var mı yok mu
mombarbie_ Ucankus 14gunde belli olanlarda var her sabah 1 tane deneyin isterseniz benim pozitifken bile çok aşırı silikti pembeli vardı çizgi olarak sadece beta 23 tu