Kızlar 8 haftalık hamileyim belirti hissetmiyorum normal midir bir kaç gün önce kalp atışı duyduk ama belirti olmayınca tedirgin oluyorum aklım sürekli orda ilk bebeğim tüp Bebek ile sahip oldum çok heyecanlıyım belirti olmadan gebeliği güzel sonuclanan var mı acaba 🥺🤲🏼🐣🤍🧿