Bende yarn 24 haftalık olucam o sağ kasık ağrısını iki gün önce bende cektm birkaç gün geçmedi serum falan yedim bobregime vuruyordu ağrısı, normal diyor doktorlar hem rahim büyüdüğü için hemde erkek bebekler sağda olurmuş öyle duydum,sizin cinsiyet ne