Ecece Allah’a bin kez şükürler olsun Allah isteyen herkese bu duyguyu yaşattık bebişimizi gördük ve kalp atışınıatışı duyduk O kadar güzeldiki o kadar büyük bi mucizeki sesi duyar duymaz gözümden akan yaş bir oldu 😢 7mm miş bebişimizi 7+1 iz ama ultrasonda 6+5 görünüyor iyimi kötümü bilmiyorum ama şuan tek düşündüğün Allah bebişlerimize bu cuma gününde sağlık versin 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
AcemiAnneee Ecece canım hemen hemen herkesın öyle geç döllenme olabılıyo benımde oyleydı zaman gectıkce bebek gelışıyo o fark kapanıyor öne gecıyo gelısımı farzet kı 16 haftalık ultrasonda gelısımı 16+4 çıkıyor gönlünü ferah tut gözün aydın olsun 😊
Buglembetul Ecece hayırlı olsun rabbim sağ salim kucaginada almayı nasip etsin geç döllenmeden dolayı oluyor benimkide bir hafta geriden geliyor 15+6 yım ama ultrason da ,14+6 geçiyor sıkıntı yapılacak bişey değil gönlünü ferah tut 😍
ikizlerimveannesi Ecece hayırlı uğurlu olsun canım tarihleri kafana pek takma bazen ileri çıkar bazen geri çıkar sen son adet tarihine göre hesapla her zaman 😇
eymeninannesii Canım benimde 8 gün küçük demişti sıkma canıni haftaya gidicez bakalım cinsiyet ve ikili tarama için
Ecece Buglembetul ay o kadar tatlısınızki insana ne güzel morel veriyosunuz💕Aman sağlıklı olsunlarda başka hiç bişry önemli değil
Hulya06 Ecece Amin canim o mutlulugun tarifi yok.Esimle gitmiştik kalp atisini dinlemeye ikimizin gözündende mutluluk gözyaşlari😍.Rabbim isteyen bekleyen herkese nasip etsin ins🙏