Cimenkubi Slm arkadaşlar ben de daha Pazartesi öğrendim 🙏daha 5 haftalık ilk kan testimde 417’ydi Çarşamba doktora gittiğimizde beta hcg 1300 olmuşta ama doktor daha yüksek olmalıydı dedi normal değil mi cevaplarınızı bekliyorum 🙏☺