Selamlar 32.haftada sabah uyandım lavaboya gittim altımı kuruladıgımda kan geldiğini gördüm. Rengi adet kanı gibiydi hemen hastaneye gittim. Doktorum risk olmadığını ama sebebini bulamadığı için 24 saat gözetim verdi. Progestan iğne ve kanama kontrolu oldu sorun olmadı ertesi gün taburcu oldum. Nst de de bir sorun görünmedi bebekte gayet iyi. Şimdi evdeyim bol istaharat dedi ancak sanki regl olacak gibi bir ağrı mevcut. Buna benzer bir durum yaşayan var mı acaba erken doğum belirtisi mi? O gelen kanın renginden dolayı nişan olmadıgını düşündüm ama neden oldu onu da bulamadık tek seferlik bir kanamaydı