Kızlar bazen çok istediğimiz için de vücut hamileymiş gibi davranıyor adet gecikiyor. Rahat olmak lazım bence mümkün olduğunca geç öğrenmek iyi erken öğrenince insan sitrese giriyor acaba boş mu yoksa kimyasal mı dış mı diye düşünmekten gün geçmiyor ve çok sistrese giriyoruz. Sağlıklı bir gebelik istemek gerek ben çok istedim şuan düşük tehlikem var ve kalp atışını duyamazsak kürtaja alacakmış doktorum