Ben ilk kızımda araştırıp avent ultra soft almıştım doğduktan sonra hemen emdi zaten sonra emzik verdim hemen tuttu açıkçası çokta araştırmadim çevremdeki 2 3 çocuklu anneler emzik ver dediler neyse kızım 2 sene yaklaşık kullandı ne dişlerinde nede damak ta bi sorunu olmadı kolaylıkla da bıraktık