esmanurky Kızlar ilk oğluma Tomme Tippe biberon aldım çok memnun kaldım ama oğlum içerken atıyor şimdi içindeki aparatı çıkınca süt veya su dökülüyor şimdi tekrar alacam yeni doğan için Philips Avent alıpta memnun kalan var mı ? https://imgyukle.com/i/r2m1mx https://imgyukle.com/i/r2mzIv
Kayaozge esmanurky Avent kadar güzel bi biberon görmedim başka biberon daha aldım bebeğim onu almıyor ama aventi alıyor. Ben çok memnun kaldım yani
1annexx Merhabalar. Ben avent 330 ml olanı aldım bebeğim 13,5 aylık çok güzel tutuyor kendi kaldırıp içiyor süt,su,ayran hepsini onda içiyor ve çok seviyor. Çok memnunuz
1annexx İçerken asla damlamıyor zaten anne memesine en yakın aventtir. 3 delikli bizimki. Emzik ucunu değiştirebilirsin bebeğin küçükse