Hilalina Kızlar Kuzey kesin ismimiz ama 2. Bi ismi olsun diyoruz Çünkü ablası da 2 isim. Şuan babası ve ablası Kuzey Mert diyor Kuzey Talha nasıl Birde Kuzey Alp ve Kuzey Aras çok uyuyor ama onlar kuzenlerin çocuklarının ismi İsim onerinize ihtiyacım vaaar
guzelanne01_ Hilalina canım kuzey kendi başına bence güzel bir isim 2. İsim koyma derim ama İlla Koyacaksan kuzey Taha koy☺️ Talha biraz ağır taha daha iyi
Hilalina guzelanne01_ evet tek çok güzel vazgeçemiyoruz o yüzden bide benimsedik Kuzeye de her isim uymuyor TAha ismi anlamına Bi bakayim teşekkür ederim yorumun icin:)
Morika Kuzey güzel bir isim, lütfen ikinci ismi koyup ismin güzelliğini gölgelemeyin. Tek isim seslenmek her zaman daha etkilidir 😊 Kuzey bey 💜