2cocuklumoms tabiki de donmuş şekilde götürmelisin . Eğer dondurmadan götürürsen o sütü sadece 3 saat kullanabilirler. Bebeğin yoğun bakım da günde tam 8 kez beslenmesi yapılacak , o yüzden dondurarak götürmek mantıklı dondurulmuş süt eridikten sonra 24 saat kullanılabilir, Sütünü sağdıktan sonra tarih ve saatini yaz daha sonra dondur ,geçmiş olsun anne sütü oda sıcaklığında 3 saat buzdolabının iç rafında 3 gün derin dondurucuda 3 ay bozulmadan saklanır