Burcuukk 29+3haftalik gebeyim sisterna magna genişliği 10.4mm olan var mı yardımcı olun nolur korkuyorum. Böyle olunda aynı bu ölçüde kalan var mı. Yada bebeği sağlık durumu nasildi
Papatyaam123 Bizim 28. Haftada sınırda 10 çıktı daha sonra çapa heyete gittik bir hafta arayla orada 12 çıktı aynı gün emarda 22 çıktı bir hafta sonra başka doktor ultrasonda 15 ölçtü açıkçası şu an 31 haftalık hamileyim aklımı yiyeceğim
Esm27 Papatyaam123 doğum yaptınız mı bebeğiniz iyidir inşallah. Bizde vardı. Perinatoloji diğer herşey normal dedi. Biz biraz rahatladık. Emara girmedik o yüzden. Şimdi oğlum 7 aylık normal seyrediyor gelişimi.