Hanımlar sabahları bebeğimi 7 gibi emziriyorum fakat bi türlü uykuya dalamıyor sütüm az oluyor kahvaltı da yapamıyorum emzirirken yemeye çalışıyorum durmuyor çünkü gece gayet iyiyiz emiyo uykuya dalıyo mecburen mama takviyesi yapıyorum sizde de oluyor mu