Atabeymuhammd 4 gün önce spinal sezaryen ile doğum yaptım. İğneden sonra hiçbir şey hissetmiyorsunuz ve işlemlere başladıktan sonra inanılmaz kısa bir sürede bebeği alıp kucağınıza veriyorlar. Benim 7-8 dk sürdü heralde :) Bende mide bulantısı olmuştu, onu da başımda bekleyen anestezi teknikerine söyler söylemez hemen ilaç verdi, çabucak geçti. Korkulacak hiç bir şey yok.