İyi günler Arkadaşlar. Dün kontrole gittiğimde doktorum suyumun azaldığını hatta devlete gitsem bebeği alabileceklerini, yalnız kendisinin 2 hafta daha beklemek istediğini,bebeği içeride ne kadar tutabilirsen o kadar iyi olacağını söyledi. Aklım karıştı. Bol su iç dedi ama içim rahat etmedi bir türlü. Böyle bir durumla karşılaşan var mı ? Bi de suyu arttırmak için Migros’ta portakallı havuçlu bir su vardı ondan aldım(elma ve limon karışımı da dahil) başka ne yapabilirim