Normal cnm sâdece baskı yapıyor en azından bnde öyle. Bazen çikacak gibi hissediyorum yürüyemiyorum. 22 den 28 e kadar baş aşağı idi. 1 hafta sonra ağrım var diye gittim ayakları aşağıdaydı. 1 hafta sonra yine döndü. Şuan 31 im baş geliş. İçerde devamlı döndüğünü hissediyorum. İşte kasıklara vajina ya ağri baskı yapıyor tek sorun yoksa baş geliş olmasınn bi önemi yok önemli olan kanala girmesin