Selam kızlar 38+3 haftalığım dün kontrolüm vardi gittim ultrasonla baktı doktor herşey normal dedi bende hocam bebek dönmüş mü dedim doğum pozisyonunu almış dedi ama doğum kanalına daha girmemiş dedi bebek dönmüş mü demek yani ee döndü diyo ama benim hala göğüsümün altında top gibi bişey var bebek değil mi o karnımın altı bomboş gören dönmemiş daha diyo doktorum doğum pozisyonu almış dedi 🤔