Deryadeniz63 kilosu haftasına göre iyi korkmayn. Onemlı olan saglıklı olması zaten. 37 den sonra artık erken dogum olarak da gecmıyor zaten bebek
Saglıklo sıhhatlı hayırlı zamanda dogsun ınsallah😊arkadasımın 35 de sancısı cıkmıstı 37 ye kadar durdu bebek. Bellı olmaz daha bı ıkı hafta durabılır bebegınız